PERHATIAN: Pelajari Rahsia Mudah Untuk Menambah Pendapatan Bulanan RM30K Dengan Handphone Anda!

Saya Akan Bocorkan Satu LUBANG Dalam WeChat Yang Boleh Membantu Anda Dapat Antara RM20,000 Ke RM30,000 SEBULAN Dengan Handphone Anda Sahaja!

Perutusan ini di tujukan khas kepada anda mengenai satu rahsia yang akan membolehkan sesiapa sahaja menjadi seorang jutawan dengan WeChat...

Saya sudah melakukannya... kenapa tidak anda?

Dari Rahman Ishak
Sg Buloh, Selangor
Khamis, 10:43 am


Sahabat Yang Di Hormati,

Jika anda bijak, anda akan terus membaca perutusan khas saya kepada anda ini. Baca sepenuhnya dan jika anda rasa rahsia saya ini tidak sesuai dengan anda, anda boleh tutup sahaja halaman web ini dan teruskan dengan KEHIDUPAN HARIAN ANDA YANG BIASA itu...

Sekarang, saya hanya ingin tanya kepada anda satu soalan berikut...

Sudahkah anda berputus-asa dengan segala usaha untuk mencari pendapatan tambahan samada melalui Internet atau di luar? Anda sudah habis beratus-ratus... malah mungkin beribu ringgit dalam pelbagai skim dan teknik yang langsung tidak berbaloi?

Jika ya, saya akan berikan sedikit panduan untuk keluar dari nasib malang yang anda telah alami selama ini dan mula betul-betul buat duit yang 100% halal di sisi undang-undang sedikit demi sedikit hingga menjadi bukit dan akhirnya akan menggunung tinggi!

JAWAPAN KEPADA MASALAH ANDA: Hanya SATU sebab mengapa anda tidak mampu menjana satu sen pun mencuba segala macam benda di Internet dan juga yang lain di luar selama ini....

"TIADA SESIAPA PERNAH BENAR-BENAR MENUNJUKKAN JALAN YANG BETUL KEPADA ANDA"

Saya Telah Membebaskan Diri Saya Dari Sebarang Masalah Kewangan, Dan Saya Boleh Tunjuk Bagaimana Melakukannya Kepada Anda!

Akhirnya setelah anda melabur banyak wang untuk skim-skim dan teknik-teknik mengarut yang mengikis sedikit demi sedikit duit titik peluh anda, saya ingin membocorkan rahsia kaedah yang cukup mudah dan dijamin membolehkan duit masuk terus ke poket anda dalam sehari dua ini..... Teknik ini menggunakan apps WeChat yang boleh di pasang di handphone anda sahaja. Hentikan sekarang dari mencuba pelbagai teknik yang anda dengar selama ini dan yang kononnya boleh membantu anda menjana wang dalam masa 5 saat itu.

Berhenti Sekarang!

Hentikan terus dari pergi ke mana-mana seminar-seminar yang mengajar benda-benda yang tidak dapat membantu anda langsung tetapi memperkayakan diri mereka sahaja dan terus memiskinkan anda lagi. Jangan habiskan cuti tahunan dan simpanan berharga anda untuk menghadiri apa-apa seminar selepas ini!

Anda masih kurang yakin bahawa perutusan khas saya ini dapat membantu anda? Lihat akaun bank semasa saya...

Duit masuk ke dalam akaun bank saya sebanyak RM400 ke RM2,000 lebih setiap hari atau dua hari dari pelbagai sumber melalui WeChat ini. Duit yang saya terima dari WeChat di atas ini hampir konsisten sepanjang beberapa bulan saya mula jalankan teknik unggul saya ini.

Bayangkan bagaimana rupa akaun bank jika anda juga menggunakan teknik WeChat untuk menjana pendapatan sama seperti saya.

Anda rasa mungkin agak mustahil untuk anda juga merasai duit sebanyak ini dalam masa yang singkat?

Anda silap...

Bagaimana Ia Bermula?

Tahun lepas merupakan tahun malang bagi saya kerana ketika itu syarikat saya telah membuat keputusan untuk melepaskan saya dan lain-lain di bawah skim VSS. Mungkin, anda fikir "golden handshake" yang saya terima banyak, tetapi terimalah hakikat bahawa RM20,000 yang saya terima hangus-lebur begitu sahaja dalam masa kurang satu bulan sahaja. Masuk pulak suatu program yang bernama CPO Trading. Hangus lesap sekelip mata sahaja. Ke mana duit menghilang, saya pun tidak tahu...

Keadaan saya menjadi semakin genting ketika itu. Himpunan bil-bil yang belum dijelaskan, tangisan anak membuatkan saya kehilangan kesabaran untuk menempuh hidup ini. Hutang kereta masih banyak walaupun kereta sudah di jual. Dalam masa yang sama, kerugian tunai RM20,000 dalam masa yang singkat akibat pelaburan dengan CPO Trading ini menghimpit lagi keadaan. Ketika itu hanya sejadah menjadi peneman.

Selepas itu, saya mulalah mencuba pelbagai program-program Internet Marketing yang terdapat di Internet setelah mendengar kisah seorang usahawan Internet di radio Era ketika itu. Ada yang berjaya dan banyak juga yang tidak berjaya.

Tuhan Memang Nak Membantu Saya

Tetapi pendapatan masih kurang memuaskan. Saya masih tercari-cari ketika itu. Tiba-tiba pada satu malam saya menerima sebuah mesej melalui WeChat yang memberitahu saya mengenai satu cara untuk menjana pendapatan bulanan yang tetap dan lumayan.

Setelah saya lakukan kajian dahulu kerana takut rugi lagi sekali, saya dapati ia memang boleh dilakukan dan juga ingin memastikan teknik saya ini 100% halal dan memenuhi kehendak undang-undang di Malaysia.

Saya cuba terus dan memang betul seperti yang mesej WeChat ini cakap, ia memang menjadi. Saya mula dapat RM400 ke RM2,000 SEHARI dengan teknik WeChat ini.

Kawan-Kawan Saya Tak Percaya

Kawan-kawan semuanya mentertawakan saya apabila saya memberitahu bahawa saya telah mula menjana pendapatan melalui WeChat dengan handphone saya sahaja.

Sesungguhnya mereka patut bersikap demikian kerana saya langsung tidak mempunyai produk untuk dijual, kosong ilmu perniagaan dan tiada kepakaran komputer dan Internet.

Saya sampai menerima panggilan dari pihak Maybank bertalu-talu tanya mengapa terlalu banyak transaksi duit memasuki akaun bank saya setiap hari. (Sehingga sekarang mereka masih bertanya-tanya apa yang saya buat!)

Setelah teknik saya ini menunjukkan prestasi yang cemerlang dan saya amat berpuas-hati sekali, saya mula tuliskan teknik-teknik ini di dalam MS Word bersama-sama segala screen capture supaya ia lebih terang. Ini kerana saya mahu mengajar adik saya yang ketika itu sedang menuntut di USM Pulau Pinang untuk melakukannya. Memang benar dan terbukti keberkesanannya, adik saya juga dapat melakukannya dengan handphone dia. Kalau tidak kerana desakan saya untuk meneruskan pengajiannya, adik saya juga sudah hampir mahu berhenti belajar dan enjoy hasil duit beribu-ribu yang memasuki akaun banknya setiap hari.

Dalam awal tahun ini pula, saya memberikan teknik rahsia dengan WeChat saya ini kepada 2 rakan baik saya untuk mencubanya. Dalam tempoh 1 bulan pertama, pertumbuhan kewangan mereka amat menggalakkan. Bayangkan saja ketika itu, pendapatan mereka hasil dari teknik ini saja menjangkau RM4,000 sebulan. Dua bulan seterusnya meningkat hingga ke RM7,000 sebulan. Kini pendapatan mereka melebihi gaji seorang jurutera profesional (IR).

Jadi apa kaitannya cerita saya tadi kepada diri anda?

Sebenarnya banyak.

Buat pertama kalinya, saya akan mendedahkan suatu rahsia dalaman bagaimana saya boleh mulakan daripada tiada apa-apa (KOSONG) sehingga saya mempunyai mesin pembuat wang dengan handphone saya yang berlipat kali ganda daripada gaji yang saya perolehi dengan bekerja makan gaji 50+ seminggu. Ya, saya akan tunjukkan satu persatu kepada anda, supaya anda juga boleh mengikut setiap langkah yang saya gunakan dengan WeChat ini.

Saya Sekarang Mendapat RM800 ke RM2,000 SEHARI Walaupun Sedang Menonton TV Atau Ketika Sedang Tidur Dengan Main Handset Sahaja!

Cuba anda BAYANGKAN jika anda...

Ianya Sesuatu Yang Cukup Menakjubkan!

Kini, kehidupan fantasi tadi sudah menjadi satu realiti bagi saya. Jika anda mahukannya, saya akan tunjukkan kepada anda, langkah demi langkah dengan WeChat ini! Mungkin pada anda, ia adalah satu angan-angan kosong tetapi pada ianya adalah satu kenyataan. Ianya boleh dicapai dan bukanlah sesuatu yang mustahil. Jadi, saya mahu anda memberi kepercayaan kepada saya di mana saya akan dedahkan rahsia dalaman saya yang cukup menakjubkan dengan WeChat ini kepada anda.

Sebelum saya membongkar rahsia saya ini, cuba bayangkan kehidupan anda yang paling sempurna:

Apabila anda bangun pagi, seperti biasa anda minum Nescafe dan membaca suratkhabar. Kemudian anda login ke dalam akaun Maybank2U anda dan wow anda lihat transaksi tidak henti-henti duit masuk! Bisnes hebat ini memberikan anda satu mesin mencetak wang siang dan malam, tanpa henti dan tanpa keluar setitik peluh sekalipun! Hanya dengan main handphone sahaja!

Pada bulan lepas sahaja, saya membuat lebih dari RM30,000 sebulan. (Semua saya dapat 100% dengan Rahsia WeChat ini!) dan saya lakukannya semua dari bilik tidur saya dengan handphone dalam tangan atas katil saya sahaja.

Jangan patah semangat jika anda masih belum lagi memperolehi pendapatan sedemikian. Ingat, saya mulakan dari bawah sepertimana anda sekarang. Pada bulan pertama saya buat RM200, bulan kedua RM1,000 dan bulan ketiga RM4,800.

Dan sekarang anda boleh meniru formula kejayaan saya....

Memperkenalkan Sistem Rahsia Duit Dari WeChat, Satu Teknik Melalui Handphone Yang Terbukti Berkesan Membuat WANG SEGERA Dengan Cara Yang Paling Mudah, Cepat Dan BANYAK!

Umpama membuka penutup botol sekali kita tahu teknik untuk membukanya, segala jenis botol pun kita boleh buka. Jika tidak tahu sampai pecah botol pun belum tentu penutupnya kita boleh buka.

Begitu juga dengan mencari wang, jika kita tahu akan tekniknya sambil tidur pun wang akan mengalir ke dalam poket kita. Jika kita tidak tahu, belajarlah tinggi mana pun, setakat gaji ikut kelayakan gaji kita, sampai bila-bila pun tak kemana!

Namun dengan teknik ini walaupun anda belajar setakat darjah enam pun, TIDAK MUSTAHIL selepas setahun anda akan memiliki dan memandu salah sebuah kereta mewah yang anda idamkan selama ini.

Anda Tidak Perlu Berjumpa Sesiapa Pun Untuk Mula Menjana Wang Dengan Teknik Rahsia WeChat Saya Ini

Melalui teknik ini, anda tidak perlu berjumpa sesiapa kerana ia BUKAN skim cepat kaya atau jualan langsung. Jauh sekali menjaja dari meja ke meja. Bukan juga jualan saham atau pelaburan Internet yang memerlukan modal yang amat tinggi. Ia hanyalah satu teknik padat tetapi ringkas yang akan mengajar anda bagaimana menambah pendapatan dengan WeChat dan dengan menggunakan handphone anda dan membantai teknik ini macam nak gila sehingga menjadi ribuan ringgit sebulan.

Melalui teknik ini saya akan mengajar anda bagaimana RM100 akan menjadi RM4,000 dalam masa beberapa hari sahaja. Ini bermakna anda boleh duduk goyang kaki dan sekadar main dengan jari-jari dengan handphone anda dan duit tiba-tiba masuk tak henti-henti ke dalam akaun bank anda.

Apa Yang Anda Perlu Lakukan Adalah

  1. Membaca buku panduan rahsia saya

  2. Pergi ke Google Playstore & muat turun WeChat

  3. Lakukan TIGA langkah rahsia dengan handphone anda

  4. Kemaskini maklumat akaun bank anda

  5. Tengok duit bergolek masuk akaun bank tak henti-henti

Menggunakan TEKNIK RAHSIA saya ini, ANDA...

Mungkin anda masih kurang yakin dengan hanya mendengar apa yang saya cerita di atas. Saya tidak menyalahkan anda. Dengar sendiri dari peserta-peserta yang telah mencuba TEKNIK RAHSIA saya ini dan telah berjaya:

Apa Kata Mereka Yang Telah Mencuba?

Putri Elisha

Sekadar ingin berkongsi sedikit pengalaman saya dengan Jutawan WeChat.

Masa saya mula-mula mempelajari teknik ini, saya sekadar ingin menambah pendapatan supaya kehidupan kami sekeluarga bertambah selesa.

Alhamdulillah, berkat doa dan kegigihan dalam mempraktikkan teknik yang diajar, pendapatan sampingan yang saya terima berdasarkan sistem ini adalah lebih banyak dari yang pernah saya bayangkan.

Saya sangat berbangga untuk katakan bahawa saya mendapat lebih dari RM3,000 sebulan secara sampingan hasil teknik Jutawan WeChat.

Saya ucapkan jutaan terima kasih.

Rayyan Iskandar

Salam Rahman.

Ni kawan nak ucap terima kasih banyak-banyak kat awak. Jutawan WeChat ni memang best. Baru jer mula 2 minggu dah dapat dua tiga ratus sehari... Dahsyat betol!!

Banyak duit dari sistem ni bantu kawan. Dapat clearkan pinjaman ngan orang, duit sewa rumah yang tertunggak, settlekan bil kad kredit, duit keta dan macam-macam lagi la yang tertunggak sebelom-sebelom ni.

Boleh la kawan mendongak balik bila jumpa kawan-kawan ngan keluarga, kalau tak tunduk jer, takut orang mintak hutang. Sekarang nak berjanji pun sedap la sikit...

Terima kasih lagi sekali ek.

Jamie Wong

Saya menggunakan handphone semenjak saya berumur kecil lagi tetapi tidak sedar peluang yang berada di depan mata.

Kehidupan saya mula berubah setelah mengetahui rahsia Jutawan WeChat ini. Dahulunya saya tidak mempunyai apa-apa yang boleh dibanggakan.

Mungkin itu bayaran yang perlu saya bayar di atas sikap saya yang tidak tahu merebut peluang yang telah tersedia. Kini saya sudah boleh menarik nafas lega. Dengan mencipta duit secara sambilan di rumah tanpa perlu berhenti kerja, saya mampu memperolehi pendapatan RM500-RM600 sehari.

Terima kasih kepada Encik Rahman kerana berkongsi ilmu ini.

Md Aizzat

Alhamdulillah. Syukur kerana bertemu Jutawan WeChat.

Sebagai anak sulung di dalam keluarga, saya memikul tanggungjawab untuk membantu ibu dan adik-adik saya. Setiap bulan, saya memberikan sebahagian dari duit yang saya terima dari PTPTN kepada ibu saya.

Untuk menyara diri saya sebelum ini, saya bekerja secara sambilan pada waktu malam dan hujung minggu. Akibatnya, pelajaran saya terganggu sehingga beberapa kali dipanggil oleh Fellow Student. Mendengar masalah peribadi saya, beliau manganjurkan agar saya cuba menjana wang dari internet. Ketika itulah saya terjumpa program ini.

Kini, saya mendapat antara RM100 hingga RM300 setiap hari sebagai pendapatan sampingan. Nampaknya masa depan keluarga saya bertambah cerah sekarang.

Gina Fernandez

Saya baru saja join program Jutawan WeChat selama sebulan.

Pada hari pertama saya berjaya meraih RM240. Hari ketiga, saya mendapat RM425. Hari keempat, RM1,425. Pada minggu kedua, saya mendapat RM2,706. Ini bermaksud saya telah meraih RM4,796 hanya dalam 2 minggu!! Minggu lepas, saya telah meraih lebih dari RM6,000 hanya dengan menghabiskan masa 1 hingga 2 jam sehari, menggunakan handphone saya dan sambungan internet di kolej.

Program ini menjadikan saya sangat berjaya, dan sama sekali tidak mengganggu pelajaran saya. Pendapatan saya semakin bertambah dan saya mampu untuk melakukan perkara-perkara yang dulunya saya anggap mustahil.

Terima kasih atas peluang yang telah diberikan.

Serina

Syabas Abang Man kerana sudi berkongsi satu program penjana wang automatik yang paling hebat ini.

Rahsia Jutawan WeChat ni memang berkesan. Saya jarang-jarang mau memuji apa-apa jenis produk sekalipun melainkan saya sendiri mencubanya dan betul-betul berkesan.

Wah! Tidak sampai seminggu mencubanya saya sudah dapat lihat wang di dalam akaun Maybank saya. Walaupun RM200 saja, tapi saya berpuashati. Bukannya ada buat kerja berat pun:)

Saya tak tahu pun guna handphone saja pun boleh buat duit... Kalu tau, dari dulu lagi saya sudah buat.

Target saya seterusnya, saya nak cuba dapatkan RM10,000 dalam masa 2 bulan. Keputusannya, saya akan bagitau nanti oke:)


Saya tahu, mungkin anda tertanya: Mengapa pula saya mahu membocorkan rahsia ini kepada orang ramai? Tidak takutkah pendapatan saya sendiri akan terjejas?

Tidak takut sama sekali. Jangan risau!

Pertamanya, saya sudah ada RM800,000 tersimpan dengan selamat di dalam kedua-dua ASB and ASB2 saya. Walau apa pun yang terjadi, saya tahu kebajikan saya dan keluarga sudah terjamin sampai bila-bila.

Keduanya, saya mahukan lebih ramai orang Malaysia mengambil peluang untuk memperkayakan diri masing-masing. Jika ramai di sekeliling saya di Malaysia ini kaya-raya, maka saya sendiri akan hidup senang-lenang hingga ke anak cucu.

Anda Perlu Cepat Sebelum Terlambat... Nyesal Nanti!

Sebaik sahaja saya mula membocorkan rahsia saya ini, berita tentang kebocoran rahsia ini mula merebak seperti api marak ke serata pelusuk tempat di Internet sehingga terlalu ramai menghubungi saya untuk mendapatkannya. Saya gembira dan seboleh-bolehnya inginkan kesemua orang di Malaysia ini mendapatkannya dan mengetahui rahsia agung melalui WeChat ini.

Tetapi memikirkan masa saya yang agak terbatas... (saya mahu lebih masa dengan keluarga saya). Juga, kerana server saya yang bandwithnya agak terbatas, saya hanya mampu menerima BEBERAPA pembeli sahaja setiap hari. Ini saya lakukan supaya saya dapat mengawal keadaan dan memberikan perkhidmatan terbaik kepada sesiapa yang membeli rahsia bocor saya ini.

Oleh itu, saya hanya menghadkan sebanyak 100 pembeli sahaja. Sebaik saya mencapai jumlah ini, saya akan hentikan buat sementara-waktu, berehat sekejap dan membuka semula halaman web saya apabila saya sudah betul-betul bersedia kelak.

Cepat kerana sekarang 90 95 naskah sudah terjual, hanya tinggal 10 5 sahaja yang masih lagi boleh di tempah sekarang juga.

AWAS! JANGAN TERPEDAYA
Tips untuk membeli sebarang produk di Internet

Di bawah ini diberikan DUA tips untuk menyertai sebarang peluang perniagaan tidak kira di Internet atau di luar. Ia amat penting bagi memastikan anda tidak terpedaya dengan bahasa indah sesetengah orang yang tidak jujur dan mementingkan diri sendiri sahaja.

Satu: Pastikan anda berurusan dengan syarikat yang berdaftar penuh dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia. Ini menunjukkan perniagaan mereka adalah sah dan telah di akui benar. Pastikan juga syarikat di atas memiliki akaun semasa bank syarikat. Untuk mendapatkan akaun semasa bank, syarikat-syarikat perlu melalui proses saringan yang teliti termasuk pemeriksaan kredit dan lain-lain. Ini menunjukkan mereka benar-benar profesional dan jika ada apa-apa berlaku, kes boleh di bawa ke tribunal pengguna dengan mudah.

Dua: Untuk mempelajari sesuatu teknik, anda tidak sepatutnya perlu menghadiri sebarang seminar berjam-jam lamanya. Jika teknik itu benar-benar mudah, ringkas dan berkesan seperti yang diceritakan, anda hanya perlu membaca dan dalam masa beberapa minit terus melakukannya dan menjana wang serta balik modal dengan mudah sekali.

Baiklah Rahman! Saya Sudah Tidak Sabar Lagi, Berapa Perlu Saya Bayar Untuk Mendapatkan Teknik Rahsia Ini?

Meletakkan harga untuk teknik rahsia ini bukan sesuatu yang mudah untuk saya lakukan.

Biar saya terangkan mengapa :

Harga apakah yang patut saya letak untuk satu teknik yang memberikan pulangan lumayan dan berlipat-ganda kepada sesiapa yang empunyanya dengan menggunakan handphone sahaja pulak tu? Mungkin mudah untuk meletakkan harga jika teknik ini sama dengan E-Book lain yang anda sering lihat di luar sana. Tetapi pada saya, teknik ini amat berlainan dan beratus kali ganda berkesan dan memang SAH boleh jalan.

Bayangkan diri anda selepas ini... Anda bangun seperti biasa. Tidak perlu jam loceng lagi, tidak perlu melalui kesesakan lalu-lintas, tiada agenda, meeting dan lain-lain. Anda bebas melakukan apa sahaja kerana anda sudah bebas kewangan. Semua hasil setelah membaca teknik luar biasa WeChat saya ini.

Jika saya mahu, saya boleh mengenakan harga sehingga RM1,200 kerana sesungguhnya memang ada pelanggan yang benar-benar mahu membayar harga sebanyak itu. Jika anda dapat lihat betapa banyaknya modal dan usaha yang saya telah habiskan untuk menghasilkan teknik ajaib melalui WeChat ini, anda akan tahu bahawa saya memang gila untuk memberikan tawaran seperti di bawah. Saya masukkan ia semua bukan sekadar di dalam sebuah buku tetapi sebuah sistem yang mengandungi segala-galanya untuk anda bermula mencapai impian anda dalam sekelip mata.

Oleh kerana memikirkan untuk membantu seramai yang mungkin di luar supaya dapat menjumpai jalan short-cut untuk menjadi kaya melalui Internet, saya memberikan harga istimewa iaitu:

RM1,200 RM500 RM200 RM100

Ya, tidak perlu betulkan skrin monitor komputer/handphone anda... RM100.00 sahaja! TETAPI, saya dapat berikan tawaran di atas untuk masa yang tersangat terhad iaitu hingga ke jam 5 petang, 23hb Jun 2017 sahaja. Selepas itu, harga akan kembali ke RM200 seperti sediakala. ATAU mungkin saya hentikan terus... siapa tahu, mungkin saya hendak bercuti/bersara ke apa.

Cuba Teknik Rahsia Saya Ini Secara Percuma Selama 8 Minggu

Saya telah memikirkan cara untuk memberi peluang kepada sesiapa untuk mencuba dulu teknik saya dan melihat sendiri bagaimana ia berjalan.

Cara terbaik ialah memberikan tawaran mencuba dan melihat dahulu selama 8 minggu tanpa sebarang risiko. Jika anda masih belum dapat balik modal dengan menggunakan teknik yang saya ceritakan (tidak mungkin anda tidak akan balik-modal), wang anda akan dipulangkan tanpa sebarang soal.

Ini bermakna anda tidak akan rugi apa-apa untuk mencuba teknik saya secara percuma. Itu yang bestnya, tiada risiko langsung untuk mencuba tetapi sebaliknya anda akan dapat pulangan berlipat-kali ganda darinya.

Adil? Baiklah, ini janji hitam-putih saya kepada anda...

Jaminan 100% Tanpa Risiko Saya

Cuba sekarang teknik saya selama LAPAN minggu 100% atas risiko yang saya ambil, bukan anda. Anda akan dapat akses kepada kesemuanya dan jika anda tidak dapat balik modal dalam masa 8 minggu, saya akan pulangkan kembali wang anda setiap sen serta-merta tanpa sebarang soal, tanpa sebarang pertanyaan. Tiada masalah kerana saya isikan semula slot yang anda kosongkan kepada beribu-ribu yang lain menunggu untuk mendapatkan RAHSIA saya ini.

Bantuan Sokongan Padu 100% Saya

Bukan setakat itu sahaja, jika anda berjaya mendapatkan buku rahsia saya ini, saya akan humbankan sekali dengan bantuan teknikal sehingga anda berjaya balik modal. Bantuan ini dilakukan oleh saya sendiri dan bukan oleh orang lain. Saya boleh membantu anda tidak kira waktu malam atau siang. Kalau saya perlu, saya sendiri akan berjaga sampai ke 4 - 5 pagi bagi memastikan anda berjaya. Anda boleh hubungi saya pada bila-bila masa untuk apa-apa isu sekalipun. Ini janji saya kepada anda. Ingat Rahman tidak pernah mungkir janji kepada sesiapa... tidak sekali-kali!

Lakukan Pembelian Tanpa Risiko Anda Hari Ini Dan Dapatkan Bonus-Bonus Yang Terhad Di Bawah...

Bonus #1: Halaman Web Khas Untuk Menjana Wang Di Sediakan Khas

Halaman web percuma anda ini yang saya sendiri telah gunakan untuk menjana beribu ringgit sebulan tanpa sebarang produk. Dengan pembelian teknik rahsia saya ini, anda akan menerima halaman web yang telah diprogram penuh, di sedia hostkan untuk anda - secara percuma. Boleh dipakai terus dalam beberapa saat setelah menerimanya. Kos untuk membina halaman web ini telah memakan saya sehingga RM5,000. Anda akan mendapatkannya secara percuma hari ini sahaja!

Bonus #2: Portal Yang Hanya Boleh Di Akses Melalui Username & Password Untuk Ahli

Saya dari masa ke semasa, saya sentiasa melakukan rombakan terhadap sistem yang saya bocorkan. Jadi, anda akan sentiasa menerima kemas-kini mengenai sesuatu trend atau development yang berlaku di dalam dunia Internet kini. Ini akan menjadi senjata anda yang paling penting bagi memastikan anda sentiasa ke depan dan sentiasa mengambil peluang bila ada lubang-lubang terbaru tiba-tiba menjelma!

Bonus #3: Koleksi Bahan-Bahan Bacaan Tambahan Paling Hebat & Terkini Di Pasaran

Selain dari membaca teknik rahsia saya, anda juga boleh lagi menambah ilmu pengetahuan dalam pelbagai bidang yang ada kena mengena dengan menjana wang di Internet seperti Affiliate Marketing, Google Adsense, E-Bay, Myspace, Youtube, teknik menghantar email, teknik mengumpul mailing list dan bermacam-macam lagi. Semuanya dihidangkan serta-merta setelah anda membeli buku rahsia saya ini. Koleksi yang cukup hebat dan tidak ternilai sama sekali. Harga yang saya bayar untuk mendapatkan semua E-Book ini - RM8,560.00! Caya tak caya.... Dapatkannya sekarang!

Bonus #4: Koleksi Persendirian Template-Template Spreadsheet Excel Saya!

Saya sertakan sekali segala template-template Excel spreadsheet yang saya gunakan selama ini untuk menjana pendapatan yang berganda. Spreadsheet-spreadsheet ini amat berharga sekali dan tidak boleh diperolehi dari mana-mana.Tawaran ini terhad kepada pembelian anda pada hari ini sahaja. Tidak pernah sesiapa melihat file-file rahsia saya ini!

Bonus #5: Hak Pembacaan Buku Versi-Versi Akan Datang

Anda akan menerima hak pembacaan kepada semua buku versi-versi akan datang saya. Hak ini datang sampai bila-bila & seumur-hidup. Bermakna anda boleh terus membaca dan menggunakan teknik-teknik terkini sampai bila-bila tanpa risau. Lagi sekali, tawaran ini terhad kepada pembelian anda pada hari ini sahaja. Tidak pernah sesiapa melihat file-file rahsia saya ini!

Sila ambil perhatian. Oleh kerana jumlah ahli semakin banyak dari hari ke hari, tawaran-tawaran bonus di atas mungkin tidak dapat bertahan lama lagi. Anda boleh menyimpan bonus-bonus di atas walaupun anda telah meminta wang anda kembali. Hebat tawaran ini kan?

Soalan-Soalan Lazim

Q: Apa yang diperlukan untuk menjana pendapatan dengan WeChat ini?

A: Hanya sebuah handphone, talian data 3G ataupun WiFi percuma dan juga sedikit masa untuk muat turun apps WeChat sahaja.

Q: Adakah buku panduan rumit dan sukar diikuti?

A: Buku panduan ini hanya beberapa muka surat dan terus ke cara dan tidak berjela-jela. Ia bergambar dan terang menceritakan segala-galanya. Patut ambil masa 15 minit membacanya dari handphone anda pun boleh.

Q: Adakah ia HALAL dan menurut undang-undang?

A: Ia memang 100% HALAL dan menurut undang-undang. Bukan skim cepat kaya, MLM, pelaburan atau apa-apa yang sewaktu dengannya.

Q: Adakah saya perlu mempromosi apa-apa?

A: TIDAK perlu berjumpa sesiapa atau menghubungi sesiapa. Hanya ikut langkah-langkah yang diceritakan. Ia tiada kena mengena dengan berjumpa mempromosi produk apa-apa kepada kawan-kawan atau keluarga anda.

Q: Berapa cepat boleh saya mulakan?

A: Ia bergantung kepada berapa cepat anda boleh muat turun dan install WeChat. Jika anda gunakan WiFi percuma yang laju, dalam masa beberapa minit sahaja anda akan mula nampak duit masuk ke akaun bank anda.

Masa depan anda bergantung kepada anda sahaja...

Anda boleh teruskan dengan kehidupan anda selepas ini seolah-olah tidak pernah menjumpai halaman web saya ini. Terus merasa terperangkap dalam pekerjaan anda sekarang... Risau tentang kenaikan harga minyak dan barang... rasa seolah-olah anda tidak dapat mengawal kehidupan dan kewangan anda....

ATAU

Anda boleh mengambil-alih terus kehidupan anda sekarang. Berhenti terus dari mencari sebarang peluang samada melalui E-Book atau seminar atau dengar-dengar orang cakap. Rasai kebebasan hidup yang sebenar.

Pilihan bergantung kepada anda seorang. Caranya mudah sahaja... ambil peluang ini sekarang....

Ya, Rahman! Saya mahu akses secepat-mungkin ke teknik rahsia menjana wang cepat dengan WeChat!

Saya faham bahawa ini adalah TAWARAN TERHAD untuk mendapatkan naskah anda untuk harga istimewa RM200:

RM100

(terhad hingga jam 5 petang, 23hb Jun 2017 sahaja)

Saya juga faham bahawa pembelian saya datang sekali dengan 100% jaminan wang dikembalikan selama 8 minggu, tanpa risiko.


Cepat sebelum terlambat!


Harap berhubung lagi di dalam... InsyaAllah!



Rahman Ishak
Jutawan WeChat


PS. Saya sedang bergaduh dengan isteri saya kerana dia berfikir saya ini gila untuk membocorkan rahsia Internet kami ini kepada sesiapa sahaja. Kemungkinan saya terpaksa menghentikan penjualan buku saya serta-merta pada bila-bila masa lagi jika keadaan menjadi semakin genting. Kalau dia tahu saya menawarkan dengan harga istimewa RM200 RM100, lagi teruk jadinya! Segera tempah sebelum TERLAMBAT....

PPS. Naskah Rahsia Pendapatan WeChat saya ini adalah apa yang anda tercari-cari sebelum ini. Jika anda pernah membeli apa-apa E-Book sebelum ini, delete sahaja E-Book2 tersebut dari komputer anda dan mulakan secara bersih dari zero dengan hanya membaca karangan rahsia saya ini. Inilah satu-satunya jalan keluar yang anda tercari selama ini.

PPPS. Ingat, hanya beli dari syarikat berdaftar yang sah di Malaysia sahaja kerana ada jaminan kualiti di tambah pula teknik yang diberikan halal dan berlandaskan undang-undang tanah-air. Anda tidak perlu risau tentang apa-apa dengan pembelian anda.